EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pn. Ocena skuteczności i użyteczności działań informacyjno-promocyjnych dotyczących PROW 2007-2013

Głównym celem badania było określenie skuteczności i użyteczności działań informacyjno-promocyjnych dotyczących PROW 2007-2013 realizowanych przez Instytucję Zarządzającą oraz podmioty wdrażające PROW 2007-2013.

Zamawiający: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa

Zakres czasowy badania obejmuje lata 2007-2009. W toku realizacji badania przeprowadzono kompleksową analizę prowadzonych działań informacyjno-promocyjnych i szkoleniowych. Badanie pozwoliło ocenić w jakim stopniu podjęte działania informacyjno-promocyjne i szkoleniowe przyczyniają się do skutecznego wdrożenia PROW 2007-2013.

W odniesieniu do celu głównego Zamawiający sformułował 4 cele szczegółowe badania:

  1. Określenie, w jakim stopniu podjęte działania informacyjno-promocyjne i szkoleniowe odpowiadają na rzeczywiste potrzeby potencjalnych beneficjentów i beneficjentów PROW 2007-2013.
  2. Określenie, w jakim stopniu podjęte działania informacyjno-promocyjne i szkoleniowe były skuteczne.
  3. Identyfikacja i analiza barier utrudniających realizowanie działań informacyjno - promocyjnych w ramach PROW-2007-2013.
  4. Sformułowanie rekomendacji dla przyszłych działań informacyjno-promocyjnych i szkoleniowych.

Zastosowana technika badawcza: Analiza dokumentów i danych zastanych, Badania ilościowe CATI, Badanie standaryzowane CAWI, Studium przypadku, Badanie z zastosowaniem techniki Tajemniczy klient, Indywidualne wywiady pogłębione (IDI), Telefoniczne Wywiady Pogłębione (TDI), Warsztat heurystyczny

Termin realizacji:
styczeń – maj 2010 r.
Budżet:
74.054,00 PLN

Zamawiający: 
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
Zakres Terytorialny: 
Ogólnopolski
Tematyka badania: 
Działania informacyjne, promocyjne i szkoleniowe
Typ usługi: 
Ewaluacja tematyczna/on-going
Wstecz