EVALU 

Od 18 lat współtworzymy rynek ewaluacji w Polsce

https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/baner_1.jpg
https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/baner_2.jpg
https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/baner_3.jpg
https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/img_1321.jpg
https://glebokawoda.agrotec.pl/sites/default/files/baner_5.jpg

Projekty

Zaznaczenie lub odznaczenie kryteriów filtrowania w poszczególnych kategoriach możliwe po kliknięciu myszą z przytrzymanym klawiszem CTRL

Identyfikacja kierunków wsparcia w ramach FE SL 2021-2027 na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego

Celem badania było zaprogramowanie wsparcia na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, podniesienia potencjału i rozwoju organizacji społeczeństwa obywatelskiego (trzeciego sektora), a także działań na rzecz określonych grup docelowych, które zostaną powierzone do realizacji partnerom społecznym i organizacjom pozarządowym, z uwagi na ich doświadczenie i potencjał społeczny.

Badanie ewaluacyjne ex-post projektu „e-Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” finansowanego z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Przedmiotem badania było wykonanie ewaluacji ex-post Projektu „e–Pionier – wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych” (dalej: „Projekt”) realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 3 „Cyfrowe kompetencje społeczeństwa”, Działanie 3.3. Ocenie poddany zostanie Projekt w zakresie realizacji celu, który miał osiągnąć oraz efektów Projektu. Wnioski i rekomendacje uzupełnione o analizę trendów w obszarze cyfryzacji będą wyznaczały kierunek kolejnych planowanych interwencji w tym obszarze.
 

Ewaluacja ex-post instrumentów szkoleniowo-doradczych działania 2.2 i 2.21 PO WER skierowanych do kadr przedsiębiorstw

Celem ewaluacji było dokonanie podsumowującej oceny przebiegu i efektów projektów realizowanych w ramach Działania 2.2 i 2.21, identyfikacja czynników mających wpływ na ich sukces lub niepowodzenie oraz wypracowanie rekomendacji dotyczących pożądanych form i kierunków podobnych interwencji realizowanych w przyszłości.

Ewaluacja ex post działań informacyjnych i promocyjnych podejmowanych w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

Cele badania:
1) Ocena zrealizowanych działań informacyjnych i promocyjnych w ramach systemu komunikacji RPO WSL.
2) Ocena możliwości osiągnięcia celów Strategii komunikacji RPO WSL na lata 2014-2020.
3) Wskazanie rozwiązań w zakresie działań informacyjnych i promocyjnych możliwych do realizacji w perspektywie 2021-2027. 
 
 

Strony

Analiza kompetencji i kwalifikacji kluczowych dla zwiększenia szans absolwentów na rynku pracy

Nadrzędnym celem badania było wypracowanie listy rekomendowanych kompetencji, kwalifikacji i efektów kształcenia oraz obszarów i kierunków kształcenia istotnych z punktu widzenia potrzeb rynku pracy, gospodarki i społeczeństwa.

 
Zamawiający: Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, ul. Nowogrodzka 47 a, 00-695 Warszawa

Cele szczegółowe badania obejmowały:

  • określenie kwalifikacji i efektów kształcenia, które (przede wszystkim z punktu widzenia pracodawców oraz uczelni), pozwalają na zwiększenie szans absolwentów na znalezienie zatrudnienia po zakończeniu kształcenia;
  • określenie kierunków i obszarów kształcenia, które w największym stopniu zapewniają uzyskanie kompetencji zwiększających szanse na zatrudnienie;
  • określenie form współpracy pracodawców i uczelni mających na celu lepsze przygotowanie absolwentów do wejścia na rynek pracy oraz lepsze dostosowanie kształcenia do potrzeb gospodarki i społeczeństwa;
  • określenie tych branż i sektorów gospodarki, na które przewidywano największe zapotrzebowanie na rynku pracy, w kontekście zachodzących zmian gospodarczych oraz społecznych.

Podejście badawcze:
 
W celu uzyskania odpowiedzi na postawione pytania badawcze wykorzystano następujące metody analityczno-badawcze:

  • Analiza danych zastanych (desk research);
  • Indywidualne wywiady pogłębione (IDI);
  • Badania ankietowe: badanie kwestionariuszowe CATI i badanie kwestionariuszowe CAWI;
  • Zogniskowany wywiad grupowy (FGI);
  • Panel ekspertów;
  • Studium przypadku (case study);
  • Telefoniczne wywiady pogłębione (TDI);
  • Analiza scenariuszowa;
  • Wywiad mailowy. 

Termin realizacji:
20.12.2013 r. – 04.07.2014
Budżet:
277 770,90 PLN

Zamawiający: 
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
Zakres Terytorialny: 
Ogólnopolski
Rok realizacji: 
2014
Tematyka badania: 
Szkolnictwo wyższe
Typ usługi: 
Badania rynku
Wstecz